یک عمر عشق

خدایا عاشقت هستم

 

عمریست غزل سرای عشقم
دیوانه هر نوای عشقم
عمریست که می سرایم این را
من بوسه زن لوای عشقم
عمریست مسافری به صد شوق
در کشتی ناخدای عشقم
عمریست که افتخارم این است
دلداده هر بلای عشقم
در سینه زشوق می نوازم
من عاشق و مبتلای عشقم
در وسعت دشت و کوه و صحرا
من مشتری طلای عشقم
سوزد زنگاه کل وجودم
آتشکده سرای عشقم
دل خسته ز جغـد و کرکسانم
من منتظر صدای عشقم
گر زخمی و خسته ام من ازجور
دنبال رو رضای عشقم



نظرات شما عزیزان:

ابجی کوچیکه
ساعت20:12---28 آذر 1389
سلام.ممنون از نوشته تون قشنگ بود منتظر حضورتون هستیم.اپیم

زهرا... یاس
ساعت15:42---28 آذر 1389
سلام پژمان
خیلی قشنگ نوشتی
موزیک هم عالی بود .. دستت درد نکنه
اما میشه رنگ نوشته رو عوضش کنی؟
سبز تیره رو مشکی نمیشه خوند..


ali
ساعت10:19---28 آذر 1389
خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 28 / 9 / 1389برچسب:,ساعت 8:33 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme